Diplomanti študija Fotografija

2024

  • Živa Brglez
    • Od dokumentarnega do fiktivnega: vizualna avtofikcija kot orodje introspekcije
  • Ana Črešnar
    • Interpretacija ikoničnih filmov preko dioram in režirane kompozitne fotografije
  • Domen Nan
    • Uporaba umetne inteligence v produktni fotografiji
  • Tina Stariha
    • Koncertna fotografija: primerjava med fotografiranjem koncerta klasične in zabavne glasbe
  • Špela Šivic
    • V iskanju izgubljenega Apolona
  • Patricija Brezar
    • Vloga fotografije znotraj uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika pri preoblikovanju spletne strani znamke Nord
  • David Filipović
    • Dokumentarna fotografija Lucije Rosc skozi prizmo realizma in Düsseldorske šole fotografije
  • Kaja Pirtovšek
    • Izraznost avtoportreta v fotografiji
  • Jasna Ajtnik 
    • Fotografski portret na keramiki za nagrobne spomenike 
  • Lea Krampl
    • Družinski albumi nekoč in danes
  • Jaka Mojškerc
    • Propad družinskega albuma ali kako smo postali podvrženi krizi spomina in identitete
  • Jurij Dolenc
    • Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  • Tinkara Pečnik
    • Studijska fotografija hrane za komercialne namene 

2023

  • Petja Zupan Matjan
    • Preplet fotografije s poezijo in kratko prozo
  • Olja Simčič Jerele
    • Fotografija kot pripomoček za spominjanje
  • Andraž Vončina
    • Fotografija in zbirateljstvo
  • Fran Friedrich
    • S kolorizacijo in digitalizacijo starih družinskih fotografij do razumevanja koncepta postspomina
  • Katja Crček
    • Analiza načinov in razlogov uporabe družbenega omrežja Instagram pri profesionalnih fotografih
  • Eva Glinšek
    • Fotografiranje zlatega nakita, primeri studijske in portretne fotografije
  • Katarina Kolenc
    • Prenos plesnega giba na fotografijo

2022

  • Sara Leban
    • Ateljejska fotografija na Slovenskem od Janeza Puharja do Josipa Pelikana
  • Iza Štrumbelj Oblak
    • Avtoportret v odsotnosti podobe avtorja
  • Anja Roj
    • Fotografska pripoved o ljudeh iz mojega kraja

2021

  • Nina Žnideršič
    • Vizualni razvoj podob ženskega telesa v modni fotografiji
  • Tomaž Levstek
    • Do slave preko selfijev s slavnimi
  • Saša Ribič
    • Dokumentacija preteklega dogodka: letalska nesreča na Brniku leta 1966
  • Domen Bizjak
    • Likovna kompozicija pri studijski fotografiji hrane
  • Žiga Palčar
    • Vpliv digitalne reprodukcije na podobo
  • Nastija Fijolič
    • Fotografski prijemi skozi gibljivo sliko; avtorski film: Ti si moja Suzi
  • Katja Kosmina
    • Uvrstitev osebnih potovalnih fotografij v različne žanre

2020

  • Žiga Bulovič
    • Preplet razvoja slikarstva in fotografije s poudarkom na impresionizmu, ter izdelava avtorske serije fotografij krajine po vzoru impresionistov
  • Jure Horvat
    • Vloga fotografskega kompozituma v režirani fotografiji
  • Lisa Brunec
    • Koncept in učinek golote v vizualni umetnosti/ Avtorska serija Telo
  • Valentina Cunja
    • Knjiga umetnika - oblikovanje medija v sodobni fotografiji

2019

  • Luka Mihelič
    • Spremljanje izdelave unikatnega motocikla skozi fotografski objektiv
  • Claudi Sovre Mikelj
    • Pojav travestizma skozi medij fotografije
  • Janja Razpotnik
    • Fotografija v fotogovorici pri neformalnem učenju

2018

  • Brina Sotlar
    • Analiza sporočilnosti fotografskega medija na primeru fotografskega opusa Diane Arbus s pomočjo teoretskih temeljev Susan Sontag
  • Lovro Rozina
    • 5 primerov iskanja studijske osvetlitve
  • Urban Štebljaj
    • Potrebe in zahteve korporativne fotografije
  • Jurij Kodrun
    • Estetika sodobne fotografije skupinskih športov
  • Mihaela Majerhold-Ostrovršnik
    • Posmrtna fotografija – Spominska fotografija zadnjih trenutkov življenja ter smrti
  • Aljaž Bezjak
    • Stojan Kerbler v barvah / Digitalno koloriranje črno-belih fotografij
  • Jaka Arbutina
    • Vpliv Novih topografij na sodobno avtorsko fotografijo
  • Teja Miholič
    • Nemirna podoba: vzajemni vpliv fotografije in filma
  • Lucija Rosc
    • Roke kot izrazno sredstvo v sodobni fotografiji
  • Matic Pandel
    • adijo domá / stičišče dokumentarne fotografije z novimi topografijami
  • Gregor Ravnik
    • Fotografije plavalnih bazenov kot reminiscensca na obdobje odraščanja
  • Melanie Likar
    • Vojna fotografija iz 12. soške bitke
  • Tilyen Mucik
    • Flora femina - združevanje ženskih in botaničnih motivov v polju fotografije
  • Matko Mioč
    • Pet zapuščenih mejnih prehodov

2017

  • Tadej Mulej
    • Slovenski pregovori v fotografiji
  • Igor Domijan
    • Fotografija v oglaševanju avtomobilov
  • Bojan Radin
    • Črno-bela čuječnost
  • Tatjana Cankar Mencinger
    • Dimenzija časa v fotografiji
  • Nik Erik Neubauer
    • Pomembni fotografi za slovensko ulično fotografijo: primerjava njihovih del s prakso v svetu in predstavitev avtorske serije ulične fotografije
  • Melani Topalović
    • Komercialno-modna fotografija za znamko Kura Stil
  • Jure Vilčnik
    • Zgodbografija – prikaz dela in izdelkov rezbarja 
  • Sara Kovačič
    • Fotografiranje presnih obrokov

2016

  • Borut Sluga
    • Intervalna fotografija: pristop k intervalni fotografiji, študija primerov in avtorsko delo
  • Anže Grabeljšek
    • Izdelava preproste velikoformatne kamere in primer dela s kalotipijo
  • Bojan Šibenik
    • Pomen in vloga družinskega albuma v družbenem in zasebnem kontekstu
  • Nataša Ilec
    • Obstoj flâneurja skozi zgodovino in njegova identiteta v fotografiji
  • Marko Trebušak
    • Fotografija ptic: Zgodovinski pregled, razvoj sistema za hitrostno fotografijo in avtorski projekt fotografij ptic pevk v letu

2015

  • Primož Lukežič
    • Napetost med elementi pri inscenirani fotografiji
  • Gašper Lešnik
    • Primerjava analogne in digitalne fotografije
  • Simon Podgoršek
    • Indijska fotografija
  • Polona Avanzo
    • Socialni prostor in fotografska podoba...
  • Eva Šuštar
    • Gnus v fotografski podobi znotraj (izdelanega) prostora
  • Živa Časar
    • Kirlianova fotografija: izdelava kamere, študija vplivov na fotografijo korone žive in nežive materije ter avtorska serija
  • Andrej Nemec
    • Pogledi vsakdana
  • Katarina Kokalj
    • Govorica in pomen selfijev v času globalne distribucije fotografije ter poskus njihove klasifikacije
  • Tomaž Bevk
    • Redundanca v fotografiji

2014

  • Manca Juvan Hessabi
    • Transformativna moč fotografije
  • Cherie Plaustainer
    • Dnevnik fotografskega melanholika
  • Jernej Čuček Gerbec
    • Googlescapes - Krajina v času Google Street View-ja
  • Bojan Mijatović
    • Pojav stekla in zrcala v fotografiji

2013

  • Peter Rombo
    • Elektronski bliskovni pribor
  • Sonja Kralj
    • Otroška fotografija

Aktualno

Sodelavci

Vas zanima kdo smo VIST? Seznam pedagogov in drugih sodelavcev Oddelka za fotografijo najdete na spodnji povezavi.

Več ...

Utrinki študija

Na šoli se vedno kaj zanimivega dogaja. Oglejte si utrinke študijev fotografije, dogodkov in prostorov šole.

Več ...

Diplome

Seznam vseh diplom programa fotografija najdete na spodnji povezavi.

Več ...

Aktualno

Sponzorji

VIST - Fakulteta za aplikativne vede / Faculty of applied sciences

VIST - Fakulteta za aplikativne vede
Cesta na Brdo 69
1000 Ljubljana

tel.: 01 283 17 00
fax: 01 283 17 01
e-mail: info@vist.si

DŠ: SI73023809
MŠ: 2288591000
TR: 3500 1000 1614 865

BIC/SWIFT koda: BFKKSI22

Politika zasebnosti

Oddelek za kozmetiko
Gerbičeva 53
Ljubljana

tel.: 01 283 17 00
fax: 01 283 17 01
e-mail: kozmetika@vist.si

instagramFB kozmetika

Oddelek za fotografijo
Litostrojska 44a
Ljubljana

tel.: 0590 12 509
gsm: 051 346 318
fax: 01 283 17 01
e-mail: fotografija@vist.si

Instagram FotografijaFB fotografija

Izdelava učinkovitih spletnih strani: Kreatik.si